Wednesday, November 17, 2010

salam. lamanya tak datang kemari...masa banyak tapi macam tak cukup cukup je buat aku. ada jer aktiviti hari hari. dan semuanya penting penting pulak tu...


tapi dalam sibok sibok pun sempat juga aku buat mufin yang tengah kecoh sekarang ni....glamorla tu namanya...semua orang bercerita pasal mufin itula mufin inilah...so aku pun nak gak mencuba...try n test orang kata...


so, inilah mufin oren....
aku tambah dengan cokolat chip....buat eksen eksen jer...
yang sebenarnya aku sukakan cupnya tu...macam macam cup sekarang ni kat pasaran...cantik cantik pulak tu...bila dah makan mufinnya, rasa sayang pulak nak buang cupnya...buatla koleksi...



p/s :orang lain sibuk buat rendang dengan ketupat raya raya macam ni tapi aku sibuk buat mufin....heheheh....oklah tu...lain dari yang lain...

No comments:

Post a Comment